Онима, који Фотолиу користе за продају својих радова се сигурно десило да погреше у називу рада или кључним речима и да пожеле да то исправе, али да онда открију да је то немогућа мисија. Питање је зашто је то тако?
Као и обично, додао сам фајлове на Фотолиа сајту и унео називе, описе и кључне речи за сваку слику понаособ. Сутра дан је моја супруга приметила да сам погрешио код назива и описа једног од фајлова, а ја сам накнадном провером установио да сам унео и погрешне кључне речи. Па добро, грешке су саставни део посла. Одем на Фотолиа сајт са намером да исправим грешке. На моје изненађење, нисам могао да нађем како то да урадим. Потражим по интернету, како да променим назив и опис за фајл на Фотолиа сајту. На моје запрепашћење, долазим до сазнања да је то немогуће.Не разумем, зашто је то тако? Нема ни једног логичног објашњења за овако нешто. Фотолиа и онако на слике не гледа по називу, већ их индексира по бројевима.
Неко размишљање ме навело на закључак, да Фотолиа на овај начин избегава било какво малтретирање својих сервера, али зар је то начин. Колико је у реду да једна реномирана компанија зарад своје да кажем заштите направи систем који је против интереса корисника.
Био сам бесан након овог сазнања, толико бесан да сам кренуо у потрагу за другим сајтом за продају слика.
Када ме је мало прошла љутња, одлучим да пошаљем поруку корисничкој подршци са детаљним подацима шта се десило и шта желим да урадим, а нисам успео.
Да не буде тотално критички чланак, потрудила се корисничка подршка Фотолиа сајта, која је у рекордном времену реаговала и одрадила исправке уместо мене.
Али, остаје велико али. Страх од будуће грешке при уносу ме чини нервозним, тако да никада не могу да схватим зашто поједини сервиси имају потребу да малтретирају кориснике.
Нема коментара:
Постави коментар